Kenshiro

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Kenshiro

Post by SgtMichalek on Sun Aug 21, 2016 12:32 am

Guys,
Get a load of this loser, he actually thinks I'm good at JKA haha








Kenshiro funny ha ha ha ha ha ha and a gay

kenshiro gay
avatar
SgtMichalek

Posts : 409
Join date : 2016-02-04
Age : 97
Location : Uranus

https://www.youtube.com/c/SgtMichalek

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by xenonk on Sun Aug 21, 2016 3:11 am

Bob delete this post pls
avatar
xenonk

Posts : 559
Join date : 2016-02-12
Age : 99
Location : Corruptistan

https://master.usfine.biz/upload/userfiles/images/45e0cd44bff838

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by SgtMichalek on Sun Aug 21, 2016 3:29 am

T-XK wrote:Bob delete this post pls
avatar
SgtMichalek

Posts : 409
Join date : 2016-02-04
Age : 97
Location : Uranus

https://www.youtube.com/c/SgtMichalek

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Guest on Sun Aug 21, 2016 9:11 pm

Nice inspect element. If you can't play then don't talk shit

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Sun Aug 21, 2016 9:52 pm

Kenshiro wrote:Nice inspect element. If you can't play then don't talk shit

shut the fuck up insect.
avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by SgtMichalek on Sun Aug 21, 2016 10:41 pm

A Dog wrote:
Kenshiro wrote:Nice inspect element. If you can't play then don't talk shit

shut the fuck up insect.
I love you dog
avatar
SgtMichalek

Posts : 409
Join date : 2016-02-04
Age : 97
Location : Uranus

https://www.youtube.com/c/SgtMichalek

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Guest on Mon Aug 22, 2016 6:45 pm

Michael wrote:
A Dog wrote:
Kenshiro wrote:Nice inspect element. If you can't play then don't talk shit

shut the fuck up insect.
I love you dog
Yes remember you running away and failing multiple times as merc? Next time its getting recorded for the world to see

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Mon Aug 22, 2016 7:59 pm

[quote="Kenshiro"][quote="Michael"][quote="A Dog"]
Kenshiro wrote:Nice inspect element. If you can't play then don't talk shit

Time to bash your face off.
avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Ricoo on Mon Aug 22, 2016 8:53 pm

russians ....
avatar
Ricoo

Posts : 127
Join date : 2016-02-08

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Kalthani on Mon Aug 22, 2016 9:13 pm

Who the fuck is kenshiro?
avatar
Kalthani

Posts : 299
Join date : 2016-02-11

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Guest on Mon Aug 22, 2016 9:58 pm

Life wrote:Who the fuck is kenshiro?
Me. I have been playing lugor for about a year and used to go by Kiddy Diddler and HideYoKids

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by SgtMichalek on Mon Aug 22, 2016 11:08 pm

Kenshiro wrote:
Michael wrote:
A Dog wrote:
Kenshiro wrote:Nice inspect element. If you can't play then don't talk shit

shut the fuck up insect.
I love you dog
 Yes remember you running away and failing multiple times as merc? Next time its getting recorded for the world to see
Literally everyone knows I'm bad. Doing that is pointless.
avatar
SgtMichalek

Posts : 409
Join date : 2016-02-04
Age : 97
Location : Uranus

https://www.youtube.com/c/SgtMichalek

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Tue Aug 23, 2016 1:22 am

Life wrote:Who the fuck is kenshiro?

get the fuck out, you too kenshiro lol
avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by xenonk on Tue Aug 23, 2016 2:49 am

Lol bugs talking about bugs, the only challenge here is rico, stop complaining who is weaker, you three are.
avatar
xenonk

Posts : 559
Join date : 2016-02-12
Age : 99
Location : Corruptistan

https://master.usfine.biz/upload/userfiles/images/45e0cd44bff838

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Tue Aug 23, 2016 4:22 am

T-XK wrote:Lol bugs talking about bugs, the only challenge here is rico, stop complaining who is weaker, you three are.

8:0, get real woman. can't even scratch me, but then again, what is a fly when compared to a god.
avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Guest on Tue Aug 23, 2016 3:18 pm

T-XK wrote:Lol bugs talking about bugs, the only challenge here is rico, stop complaining who is weaker, you three are.
I have beat rico plenty in duels. He is in my video on youtube I think.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Ricoo on Tue Aug 23, 2016 5:39 pm

what the fuck dude? u hav no chance vs dude stop lying ppl ...
avatar
Ricoo

Posts : 127
Join date : 2016-02-08

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Tue Aug 23, 2016 5:41 pm

It's on, Rico VS Kenshiro, the winner gets it all, the loser gets raped by rock (He's black and likes watermelons).
avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Guest on Tue Aug 23, 2016 5:49 pm

A Dog wrote:It's on, Rico VS Kenshiro, the winner gets it all, the loser gets raped by rock (He's black and likes watermelons).
I would say me and rico are around the same skill. Sometimes he beats me. Sometimes I beat him

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Ricoo on Tue Aug 23, 2016 6:52 pm

SAME SKILL IM ROLLING ON THE FLOOR WTF DUDES
avatar
Ricoo

Posts : 127
Join date : 2016-02-08

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Tue Aug 23, 2016 8:05 pm

Kenshiro wrote:I would say me and rico are around the same skill. Sometimes he beats me. Sometimes I beat him, I am also a lying cunt lol xD

avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by SgtMichalek on Tue Aug 23, 2016 8:08 pm

[quote="A Dog"]
Kenshiro wrote:I would say me and rico are around the same skill. Sometimes he beats me. Sometimes I beat him, I am also a lying cunt lol xD

avatar
SgtMichalek

Posts : 409
Join date : 2016-02-04
Age : 97
Location : Uranus

https://www.youtube.com/c/SgtMichalek

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by xenonk on Wed Aug 24, 2016 5:16 am

Relax rico, i clearly know you are the only here i cant defeat with a normal ping the rest is trash, who tf is guest?
avatar
xenonk

Posts : 559
Join date : 2016-02-12
Age : 99
Location : Corruptistan

https://master.usfine.biz/upload/userfiles/images/45e0cd44bff838

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by A Dog on Wed Aug 24, 2016 1:57 pm

T-XK wrote:Relax rico, i clearly know you are the only here i cant defeat with a normal ping the rest is trash, who tf is guest?

You literally can't even land a hit LOL
avatar
A Dog

Posts : 647
Join date : 2016-02-08
Age : 24

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Super SKUNK on Wed Aug 24, 2016 9:08 pm

Swetlana is my Schluha
avatar
Super SKUNK

Posts : 73
Join date : 2016-03-11

Back to top Go down

Re: Kenshiro

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum